Acte de commemoració de la caiguda de Lleida l'11 de novembre de 1707

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en l’acte de commemoració de la caiguda de Lleida l'11 de novembre de 1707, que tindrà lloc a la Sala Gran de la Canonja de la Seu Vella de Lleida.

Talarn estarà acompanyat de la delegada del Govern a Lleida, Montse Bergés ; la regidora de Cultura i de Promoció de la Ciutat a l’Ajuntament de Lleida, Pilar Bosch; el director del Consorci del Turó de la Seu Vella, Joan Baigol; i la conservadora del Museu de Lleida, Carme Berlabé, que oferirà una conferència sobre ‘Els Fets de 1707 i la dispersió del patrimoni artístic de la Seu Vella de Lleida: periple i vicissituds del Retaule Major’.

Durant l’acte hi haurà la interpretació musical del Cor Absis de l’Aula municipal de música d’Ivars d’Urgell.

Descarregar esdeveniment