Acte de cloenda de la 22a Fira Municipàlia i de la 6a edició d’Innocàmping

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en l’acte de cloenda de la 22a Fira Municipàlia i de la 6a edició d’Innocàmping, que tindrà lloc al Pavelló 3 de Fira de Lleida, sota la presidència de la consellera de Presidència, Laura Vilagrà.   L’acte comptarà també amb la presència de l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa; la delegada del Govern a Lleida, Montse Bergés; el subdelegat del Govern d’Espanya a Lleida, José Crespín; el president de la Cambra de Comerç de Lleida, Jaume Saltó, i el director general de Fira de Lleida, Oriol Oró.   També hi assistiran el vicepresident Agustí Jiménez; les diputades Rosa Perelló, Estefania Rufach, Sandra Marco, Cristina Morón i Núria Palau, i els diputats Jordi Verdú, Fermí Masot, Joan Gilart, Antoni Carré i Marc Solanes.   Amb anterioritat (11.30 hores), la comitiva haurà visitat el recinte firal.

Descarregar esdeveniment