Acte de celebració del 10è aniversari del Consell Participatiu de l’Espai Orfeó

La vicepresidenta de la Diputació, Sandra Castro, acompanyada del diputat Fermí Masot, assistirà a l’acte de celebració del 10è aniversari del Consell Participatiu de l’Espai Orfeó que tindrà lloc al mateix Orfeó Lleidatà amb la inauguració de l’exposició ‘Simfonia de colors’ i la presentació de la revista ‘Canemàs’ amb una taula rodona sobre cultura popular i vertebració social.

Descarregar esdeveniment