Acte de benvinguda als nous treballadors de la Diputació de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, donarà la benvinguda als nous treballadors de la Diputació de Lleida que s’incorporen a la institució provincial. L’acte tindrà lloc a la Sala d’Actes del Palau de la Diputació, i comptarà amb l’assistència de les diputades Cristina Morón i Rosalia Carnicé, i els diputats Antoni Carré i Marc Solanes.