Acte commemoratiu de la caiguda de Lleida l’11 de novembre de 1707
El president de la Diputació, Joan Talarn, participarà en l’acte commemoratiu de la caiguda de Lleida l’11 de novembre de 1707, que se celebrarà a la Sala Gran de la Canonja de la Seu Vella i que comptarà amb la conferència del vicerector de Cultura i Extensió Universitària de la UdL, Joan Busqueta, sobre ‘L’Estudi General de Lleida: Finia el primer temps de l’Ama Mater’. A l’acte hi participaran també l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, i el delegat del govern a Lleida, Bernat Solé.