Acte amb motiu del 25è Aniversari de la Fundació Esclerosi Múltiple i el 10è Aniversari de l’Hospital de dia Miquel Martí i Pol

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, assistirà l’acte commemoratiu del 25è Aniversari de la Fundació Esclerosi Múltiple i el 10è Aniversari de l’Hospital de dia Miquel Martí i Pol. A la celebració també assistirà el vicepresident primer, Miquel Padilla, i la diputada Josefina Bernades.

(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment