Acte amb motiu de la plantada del Roure del Tricentenari. Monestir de Santa Cecília de Montserrat

 La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, assistirà a l’acte amb motiu de la plantada del Roure del Tricentenari, que se celebra al Monestir de Santa Cecília de Montserrat.

Descarregar esdeveniment