7è Torneig del Tennis AREMI
La diputada d’Igualtat i Cooperació Internacional, Sandra Marco, participarà en el lliurament de premis del 7è torneig de tennis AREMI que se celebrarà a les pistes del Club Tennis Lleida. L’acte comptarà ambla participació de la presidenta d’AREMI, Maria Mercè Batlle, i del president del Club Tennis Lleida i delegat de la Federació Catalana de Tennis a Lleida, José Luis Solans.