6è Duatló ‘INS Maria Rúbies’

La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, assistirà al 6è Duatló ‘INS Maria Rúbies’, amb 2 km de cursa i 6 km de bicicleta pels voltants del centre, que celebra aquest centre educatiu amb l’objectiu de promocionar l'activitat física i els hàbits saludables, i també amb la vessant solidària col·laborant amb la iniciativa ‘Km contra el càncer infantil, Suma km amb el Pau’. La cursa està oberta a alumnes de 2n, 3r i 4rt d’ESO. Els beneficis de la cursa es destinaran íntegrament al Grup de Recerca en Malalties Hematològiques i Càncer infantil del Vall d’Hebron Institut de Recerca, en concret al projecte Comik de medicina personalitzada en càncer pediàtric

Descarregar esdeveniment