50è aniversari de l’Aplec de Montalbà a Preixana
El president de la Diputació, Joan Talarn, presidirà els actes de celebració del 50è aniversari de l’Aplec de Montalbà, amb motiu de la celebració de la festa de la Mare de Déu de Montalbà, al municipi de Preixana, que se celebraran a l’entorn de l’ermita de Montalbà. L’acte comptarà també amb la participació de l’alcalde de Preixana, Jaume Pané, i el president del Consell Comarcal de l’Urgell, Gerard Balcells, i l’assistència del vicepresident primer, Jordi Latorre, i les diputades Mercè Carulla i Rosa Perelló.