50è aniversari de la inauguració de les piscines municipals de Seròs
Els vicepresidents primer i quart de la Diputació de Lleida, Jordi Latorre i Ferran Accensi, respectivament, participaran en el 50è aniversari de la inauguració de les piscines municipals de Seròs. També es comptarà amb la participació de l’alcalde de Seròs, Josep Antoni Romia, entre altres autoritats. L’acte inclourà el descobriment d’una placa commemorativa, la visita a l’exposició fotogràfica “Temps passat per aigua”, la visita a la zona reformada de vestuaris, lavabos i dutxes, així com un sopar popular, entre altres activitats. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)