50è aniversari de la DOP Les Garrigues

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, participarà en l’acte de celebració del 50è aniversari de la DOP Les Garrigues que se celebrarà al Palau de Congressos-La Llotja.   L’acte comptarà amb les intervencions del president de la DOP les Garrigues, Enric Dalmau; l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa; la delegada del Govern de la Generalitat a Lleida, Núria Gil, i el subdelegat del govern espanyol a Lleida, José Crespín.   Prèviament (11.30 hores), es farà una atenció als mitjans de comunicació.

Descarregar esdeveniment