4a edició del Projecte Transició Energètica i Territori
El diputat de Cooperació Municipal, Fermí Masot, participarà en la benvinguda de la 4a edició del Projecte Transició Energètica i Territori, que tindrà lloc a l’Aula Magna de l’IEI, sota l’organització del Col·lectiu per a un Nou Model Energètic i Social Sostenible (CMES); l’Associació Sediments, el Centre d’Estudis Comarcals del Segrià (CECS) i el Centre d’Estudis Vilassarencs (CEV). Masot compartirà taula amb el president del CECS, Quintí Casals; el president del CEMS, Carles Riba, i el president del Consell Comarcal del Segrià, David Masot.