4a Caminada amb mascotes de Lleida
La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, participarà en la quarta edició de la Caminada amb mascotes de Lleida que organitza el Centre AREMI.
La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, participarà en la quarta edició de la Caminada amb mascotes de Lleida que organitza el Centre AREMI.