43a Festa dels Tres Tombs
El diputat Òscar Martínez, assistirà a la 43a Festa dels Tres Tombs d’Anglesola, acompanyant l’alcaldessa del municipi, Carme Miró i el president de l’Associació Sant Antoni Abat d’Anglesola, Francesc Vidal.
El diputat Òscar Martínez, assistirà a la 43a Festa dels Tres Tombs d’Anglesola, acompanyant l’alcaldessa del municipi, Carme Miró i el president de l’Associació Sant Antoni Abat d’Anglesola, Francesc Vidal.