3a Jornada ‘De baratillo al 2.0. La digitalització del comerç de Lleida’
El president de la Diputació, Joan Talarn, acompanyat del diputat Jordi Llanes, assistiran a la tercera jornada Del baratillo al 2.0. La digitalització del comerç de Lleida, organitzada per diari La Mañana amb la col·laboració de la Fundació La Caixa, amb la conferència El comerç a la web 4.0. Com vendre al consumidor en l’era digital, a càrrec del degà de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL, Eduard Cristóbal.