3a Caminada amb mascotes de Lleida

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, participarà en la 3a Caminada amb mascotes de Lleida , que organitza la Fundació AREMI i que sortirà des de les instal·lacions del Centre AREMI.

Descarregar esdeveniment