39a Festa dels Tres Tombs d’Anglesola
Els vicepresidents Jordi Latorre i Ferran Accensi; la diputada Rosa Maria Perelló i el diputat Francesc Sabanés assistiran als actes de celebració de la 39a Festa dels Tres Tombs d’Anglesola que estaran presidits pel conseller de Salut, Josep Maria Argimon. L’acte comptarà amb la participació de l’alcaldessa d’Anglesola, Carme Miró; el president de la Federació dels Tres Tombs, Andreu Bernadès; el president de la Societat Sant Antoni Abat d’Anglesola, Joan Valentines; el delegat del Govern de la Generalitat a Lleida, Bernat Solé, i el president del Consell Comarcal de l’Urgell, Gerard Balcells.