38a Festa de la Cassola de Golmés

La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, assistirà als actes de la 38a Festa de la cassola de Golmés que tindrà lloc al pavelló Salvador Ezquerra, acompanyant l’alcalde del municipi, Jordi Calvís.

Descarregar esdeveniment