37a Festa de la Vellesa i homenatge als socis
La diputada Sandra Marco participarà en els actes de celebració de la 37a Festa de la Vellesa i homenatge als socis de la Llar de Jubilats-Centre Cívic de Linyola de 83, 84 i 85 anys, que tindrà lloc al pavelló poliesportiu del municipi. L’acte comptarà amb la participació de l’alcalde de Linyola, Xavier Alís; la presidenta de la Llar de Jubilats-Centre Cívic, Teresa Solé; el president del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, Carles Solé, i el president de la Federació d’Associacions de Gent Gran de Catalunya, Josep Carné.