37a Assemblea General de la Federació de Municipis de Catalunya

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, assistirà a la 37a Assemblea General de la Federació de Municipis de Catalunya, que tindrà lloc al Vinseum, de Vilafranca del Penedès.

Descarregar esdeveniment