35è Aniversari de la Llar de Jubilats de Bellvís i acte d’homenatge als nascuts el 1930
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà als actes amb motiu del 35è Aniversari de la Llar de Jubilats de Bellvís i l’homenatge als nascuts el 1930. El president arribarà a l’Església Parroquial de Bellvís, on serà rebut per l’alcalde de Bellvís, Joan Talarn; el president de la Lla de Jubilats de Bellvís, Antonio Sans, i el president del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, Josep M. Huguet, entre d’altres autoritats. Després de la Missa, es traslladaran fins al Pavelló Poliesportiu municipal on es lliuraran les plaques d’homenatge als nascuts l’any 1930 (a les 14.00 hores). (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 20 de setembre de 2015