33è Dia Memorial de la Sida

La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, assistirà als actes de celebració del 33è Dia Memorial de la Sida que se celebrarà al Pati de l’IEI, sota l’organització de la Fundació Antisida de Lleida.

L’acte constarà de la lectura del manifest, a càrrec de Joan Saura; lectura de noms, i una actuació musical, a càrrec de Paula Milara.

Descarregar esdeveniment