32è Premi ‘Ara Lleida’ Campionat d’Espanya i Catalunya d’Autocròs
El diputat de Salut Pública i Esports, Òscar Martínez, participarà en el lliurament del 32è Premi ‘Ara Lleida’ Campionat d’Espanya i Catalunya d’Autocròs, que tindrà lloc al Circuit del Parc de la Serra de Mollerussa, sota l’organització de l’Escuderia Mollerussa.