32a Festa dels Tres Tombs d’Anglesola
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, visitarà la 32a Festa dels Tres Tombs d’Anglesola. El president serà rebut per l’alcaldessa, Rosa M. Mora, i altres autoritats a l’Ajuntament d’Anglesola i des d’allà es traslladaran fins a l’entarimat per veure els Tres Tombs. Reñé estarà acompanyat del vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, i de la diputada Josefina Bernades.
(El servei de premsa de la Diputació enviarà informació d’aquest acte)
Lleida, 19 d'abril de 2015