31è Congrés Nacional de la Sociedad Española de Enfermería Geriátrica y Gerontológica (SEEGG)
El diputat de Salut i Esports, Òscar Martínez, participarà en la benvinguda institucional del 31è Congrés Nacional de la Sociedad Española de Enfermería Geriátrica y Gerontológica (SEEGG), que se celebra a l’edifici del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera del campus de Cappont de la UdL els dies 22 i 23 de maig. Martínez compartirà taula amb la presidenta del congrés, Ana Mari Fité; la degana Facultat Infermeria i Fisioteràpia de Lleida, Judith Roca; la directora dels Serveis Territorials de Salut a Lleida de la Generalitat de Catalunya, Rosa Maria Pérez; l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, i la cap de Planificació de Geriatria i Cures Pal·liatives, Cristina Lasmaria.