30è aniversari de l’Auditori Municipal Enric Granados

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, assistirà a la celebració del 30è aniversari de l’Auditori Municipal Enric Granados, que clourà amb un concert de l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya.

Descarregar esdeveniment