30è aniversari de la Residència de Gent Gran Llar Sant Josep de Lleida

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, participarà en l’acte de celebració del 30è aniversari de la Residència de Gent Gran Llar Sant Josep de Lleida que tindrà lloc a la mateixa residència.   L’acte comptarà també amb les intervencions del director general d’Acreditació i Provisió de Serveis de la Conselleria de Drets Socials i Inclusió de la Generalitat de Catalunya, Xema Gil; la directora adjunta d’Innovació Social de l’Ajuntament de Lleida, Gemma Domingo, i del director de la residència, Jordi Latorre.

Descarregar esdeveniment