2n Fòrum agroalimentari

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en l’acte de benvinguda del 2n Fòrum agroalimentari que organitza Ràdio Lleida, Cadena SER, a l’ETSEA. L’acte comptarà també amb les intervencions de l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo; i del director d’ETSEA, Jordi Graell. La inauguració anirà a càrrec de la consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Teresa Jordà.

Descarregar esdeveniment