2n Congrés Català de Repoblament

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en la benvinguda institucional del 2n Congrés Català de Repoblament que se celebra els dies 5 i 6 de juny al Cinema-Teatre Els Til·lers de Sort, sota el títol ‘Arrelem, ressorgim i fem renéixer el territori’. Talarn compartirà taula amb l’alcalde de Sort, Baldo Farré, i el secretari de Governs Locals i Relacions amb l’Aran, Xavier Amor (10.00 hores). Posteriorment (10.30 hores), el vicepresident de la Diputació, Agustí Jiménez, participarà en una primera taula institucional amb el secretari general pel Repte Demogràfic de Ministeri, Paco Boya, i la directora general de Coordinació Interdepartamental de la conselleria de Presidència, Mònica Lafuente. Una vegada finalitzada aquesta taula (11.30 hores), es farà una atenció als mitjans de comunicació.

Descarregar esdeveniment