2es Jornades gastronòmiques ‘Gustum’
El vicepresident tercer de la Diputació, Jordi Latorre, participarà en el dinar de promoció del producte local de les comarques del Segrià, l’Urgell, el Pla d’Urgell i les Garrigues, que tindrà lloc al restaurant gastronòmic de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida, organitzat per l’Associació Leader de Ponent, en el marc de la celebració de les 2es Jornades gastronòmiques ‘Gustum’.