2a trobada de Celíacs i Diabètics a Lleida
El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, assistirà a la 2a trobada de Celíacs i Diabètics a Lleida, que se celebrarà al Pavelló Municipal de Magraners.
El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, assistirà a la 2a trobada de Celíacs i Diabètics a Lleida, que se celebrarà al Pavelló Municipal de Magraners.