2a Gala del Premis Hera a Lleida

La diputada d’Igualtat i Cooperació Internacional, Helena Martínez, participarà en la segona gala dels Premis Hera, que se celebraran al restaurant Davant de la Llotja de Lleida, sota l’organització de l’Associació de dones HERA Osteoporosi-menopausa.

L’acte comptarà també amb la intervenció de la presidenta d’HERA, Maria Antònia Roca Lozano, així com de la quarta tinent d'alcalde i regidora de Recursos Municipals, Hisenda i Salut a l’Ajuntament de Lleida, Montse Pifarré; el cinquè tinent d'alcalde i regidor de Promoció Econòmica i Emprenedoria, Paco Cerdà; el gerent de la Regió Sanitària de Lleida, Raül Llevot, i la presidenta de la Federación de empresarias BPW España, Sílvia Vigatà.

Descarregar esdeveniment