2a Festa de les Famílies del Centre residencial i de dia Joviar amb motiu de la celebració de la Setmana de l’Alzheimer
El vicepresident Agustí Jiménez assistirà a la segona Festa de les Famílies que organitza el Centre residencial i de dia Joviar, amb motiu de la celebració de la Setmana de l’Alzheimer. Jiménez estarà acompanyat de la directora del centre, Marta Mitjana, i de la gerent, Anna Rafel.