25è aniversari de la publicació quinzenal, ‘Som Garrigues’
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del diputat Fermí Masot, participarà en els actes de celebració del 25è aniversari de la publicació quinzenal ‘Som Garrigues’, que tindrà lloc al pavelló de l'Oli de les Borges Blanques. L’acte comptarà amb la participació del periodista, de TV3, Xavier Grasset; el president de ‘Som Garrigues’, Emili Farré; l’alcalde de les Borges Blanques, Josep Farran; el president del Consell Comarcal de les Garrigues, Antoni Villas; el president del Consell Comarcal del Segrià, David Masot; el director general de Mitjans de Comunicació de la Generalitat, Marc Melillas; el coordinador, Francesc Florensa, el soci fundador, Ramon Queralt; el periodista Ferran Casas.