23a Festa de l’Esport

El diputat de Salut Pública i Esports, Òscar Martínez, participarà en la 23a Festa de l’Esport, que se celebrarà al pavelló de l’Oli de les Borges Blanques, on es farà entrega dels guardons als esportistes borgencs que hagin destacat en llurs esports, tant en equip com individualment.   L’acte comptarà amb la participació del president del Consell Comarcal de les Garrigues, Antoni Villas;  l’alcalde de les Borges Blanques, Josep R. Farran, i del regidor d’Esports de les Borges Blanques, Xavier Bueno.

Descarregar esdeveniment