22ena Gala ‘Catalunya aixeca el teló’

El vicepresident Agustí Jiménez assistirà a la vint-i-dosena edició de la gala ‘Catalunya aixeca el teló’, organitzat per l’Associació d’Empreses de Teatre de Catalunya (ADETCA) i els Teatres Públics de Barcelona, que tindrà lloc al Gran Teatre del Liceu de Barcelona.

Descarregar esdeveniment