20è aniversari del Teatre Armengol de Bellpuig
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, assistirà al concert que oferirà l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell al Teatre Armengol de Bellpuig, amb motiu de la celebració dels 20 anys de la rehabilitació del Teatre Goya i de la seva reobertura com a Teatre Armengol. El concert comptarà amb l’assistència de l’alcalde de Bellpuig, Jordi Estiarte.