20è aniversari de la recuperació de l'Estany d'Ivars i Vila-sana

El president de la Diputació de Lleida i president del Consell General del Consorci de l'Estany d'Ivars i Vila-sana, Joan Talarn, acompanyat del diputat Fermí Masot, participarà en els actes de celebració del 20è aniversari de la recuperació de l'Estany d'Ivars i Vila-sana que tindrà lloc a Cal Sinén. L’acte comptarà també amb les intervencions del president executiu del Consorci i president del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, Carles Palau; el secretari general de Transició Ecològica, Jordi Sargatal; el director tècnic del projecte de recuperació de l’estany, Toni Costa, i el tècnic, Rafel Rocaspana. Després de l’acte institucional es projectarà un fragment de l’audiovisual ‘El retorn de l’aigua’. També es presentaran els actes commemoratius del cap de setmana dels dies 12 i 13 d’abril de la 17a Festa de l’Estany. L’atenció als mitjans de comunicació es farà a la sala d’audiovisuals de Cal Sinén, a les 10.05 hores.

Descarregar esdeveniment