20a Fira del Caçador ‘Ciutat de Tàrrega’. Memorial Felip Robinat

El diputat Òscar Martínez participarà en l’acte d’inauguració de la 20a Fira del Caçador ‘Ciutat de Tàrrega’. Memorial Felip Robinat, que se celebra els dies 23 i 24 de setembre al càmping municipal de Tàrrega, sota l’organització de la Societat de Caçadors de Tàrrega.   L’acte comptarà amb la participació de l’alcaldessa de Tàrrega, Alba Pijuan; el president de la Societat de Caçadors de Tàrrega, Josep M. Setó; el president territorial de la Societat de Caçadors de Tàrrega, Jaume Teixidó, i el cap de l’oficina comarcal de l’Urgell, Enric Altisent.

Descarregar esdeveniment