1r Seminari sobre “Turisme i mobilitat sostenible en zones de muntanya”

La Diputació de Lleida, mitjançant el Patronat de Turisme, presentarà el programa “Benvinguts!, senderistes i cicloturistes”, dins de la ponència sobre “Nous Productes Turístics al Pirineu”, que tindrà lloc en el marc del 1r seminari sobre “Turisme i mobilitat sostenible en zones de muntanya”. La presentació anirà a cura del cap de Promoció del Patronat, Juli Alegre. La jornada abordarà experiències de turisme i mobilitat sostenible tant dels Pirineus com d’altres destinacions d’Europa. La jornada tècnica se celebrarà de les 9.30 fins a les 16.00 hores a l’Epicentre de Tremp.

Descarregar esdeveniment