1r Festival de música ‘Rock pels xuclis’

El vicepresident cinquè de la Diputació, Enric Mir, participarà en la celebració del 1r Festival de música ‘Rock pels xuclis’, organitzat per l’Associació de nens amb càncer (AFANOC), que se celebrarà al Teatre La Llotja, i que també comptarà amb la participació de la presidenta d’AFANOC, Maite Montañés. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment