1a Jornada sobre Sostenibilitat, Educació i Salut
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, donarà la benvinguda de la primera Jornada sobre Sostenibilitat, Educació i Salut que organitza l’Associació Sostenibilitat, Educació i Salut (ASES), a la Sala d’Actes del Palau de la Diputació. L’acte comptarà també amb la intervenció de la presidenta de l’associació, Ana Rodríguez. L’acte comptarà també amb la intervenció de la presidenta d’ASES, Ana Rodríguez; el president de SEDISA Sociedad Española de Directivos de la Salud, José Soto; el coordinador de l’Àrea de Serveis Educatius i Formació Permanent del Departament de Catalunya, Carles Vernet; la regidora de Persones Grans, Salut i Consum de l’Ajuntament de Lleida, Anna Miranda, i el director dels SSTT de Salut a Lleida i gerent de la Regió Sanitària Lleida del Servei Català de la Salut, Raül Llevot.