1a Jornada de Serveis Socials i Serveis Sanitaris: sinergies entre serveis socials i serveis sanitaris

La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, participarà en la inauguració de la 1a Jornada de Serveis Socials i Serveis Sanitaris: sinergies entre serveis socials i serveis sanitaris, que se celebrarà a l’Hospital Sant Joan de Déu Terres de Lleida, sota l’organització del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya i el propi hospital.

L’acte, comptarà amb les intervencions de la degana del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya, Laura Morro, i un representant de la direcció de l’Hospital Sant Joan de Déu Terres de Lleida.

Descarregar esdeveniment