1a Jornada de malaltia inflamatòria intestinal a Lleida

La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, participarà en la benvinguda institucional de la 1a Jornada de malaltia inflamatòria intestinal a Lleida, que tindrà lloc a la sala d’actes de l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova, sota l’organització  de l’Associació de Malalts de Crohn i Colitis Ulcerosa de Catalunya (ACCU Catalunya) i l’equip de Digestologia de l’Hospital.

Descarregar esdeveniment