18è Torneig Ciutat de Tàrrega Benjamí i 19è Torneig Formatiu Ciutat de Tàrrega Aleví
La diputada Rosa Perelló participarà en l’acte de lliurament de premis del 18è Torneig Ciutat de Tàrrega Benjamí i 19è Torneig Formatiu Ciutat de Tàrrega Aleví, que se celebra els dies 11 i 12 de juny al camp municipal d’Esports la Plana de Tàrrega, sota l’organització del Club Esportiu Escola de Futbol UE Tàrrega.