18.00 hores.- Presentació del Seminari de Postgrau Internacional Cervera-Jordà. Sala d’Actes. Diputació de Lleida

La compositora Teresina Jordà i els seus alumnes del VII Seminari de Postgrau Cervera-Jordà presentaran a la Sala d’Actes de la Diputació de Lleida, el Seminari de Postgrau Internacional Cervera-Jordà 2011. L’acte estarà presidit pel vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla i comptarà amb la participació del gestor artístic, Carlos Sánchez. Durant l’acte es presentarà el llibre “Anécdotas y vivencias”, dedicat a la memòria de Pepita Cervera.

Descarregar esdeveniment