16è Xup Xup Solidari
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta Sandra Castro i del diputat Fermí Masot, participarà en el 16è Xup Xup Solidari, que organitzen les entitats gastronòmiques: Els Amics del Bacallà, El Cauet del Segrià, Gastrobacus, Lo Tall, la Fecoll i Celler, junt amb l'Escola d'Hoteleria i Turisme de Lleida.
L’acte tindrà lloc a l’Escola d'Hoteleria i Turisme de Lleida, al complex de la Caparrella.