15è Xup-xup solidari d’Arrels Sant Ignasi
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de la diputada d’Igualtat i Cooperació Internacional, Sandra Marco, i de la vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, assistirà al sopar solidari que organitzen Els Amics del Bacallà, El Cauet del Segrià, Lo Tall, la Fecoll i Celler, en col·laboració de l'Escola d'Hoteleria i Turisme de Lleida, en benefici d'Arrels Sant Ignasi, que tindrà lloc a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida. L’acte comptarà amb les intervencions del president del Comitè organitzador del Xup-Xup solidari, Àngel Pedra, i el president de la Fundació Arrels Sant Ignasi, Roger Torres.