15a Copa Generalitat d’hoquei patins

Els diputats Òscar Martínez i Fermí Masot, assistiran a la 15a Copa Generalitat d’hoquei patins que se celebrarà al pavelló Antoni Roure d’Alpicat i que reunirà els quatre equips millor classificats de la Lliga Nacional Catalana masculina i femenina, i la presència del CP Bell-lloc, en categoria masculina, i de l’HC Alpicat, en femenina. Masot veurà la final masculina que se celebrarà a les 16.00 hores, mentre Martínez, assistirà a la final femenina (18.30 hores)

Descarregar esdeveniment